Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Shop My Favorites

SE ALLT

Min optimala träningsvecka

Lägger upp träningsplaner för hösten. Så att det går att kombinera barn, jobb och träning. Och så lite annat också förstås. 🙂

Min optimala träningsvecka tänkte jag skulle bli något så här:

2 pass x Becore

2-3 x löpning

1 x yoga

Lagom mix av puls, muskler och stretching. Och så kanske en och annan ridtur…

Hur tänker du träna i höst?

Ha en underbar tisdag!

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
10kommentarer
  • Vad hände med tennisen? Tränar tennis ett par gånger i veckan varav en gång med tränare. Har bara spelat i ett par år och har för första gången i mitt liv hittat en träningsform där jag tittar på klockan med skräck för att träningen snart är slut:-)

    Johanna 2014-09-08 19:55:00
    Svara
  • Kan du inte berätta lite mer om din hästkarriär? Hur mycket rider du nu? Vad jag förstår så tävlade du en hel del förut. Tack för en bra blogg!

    Anna-Karin 2014-09-03 12:20:00
    Svara
  • Hösten är för härlig – man har så mycket energi! Jag tränar såhär i höst: varvar bodypump (2-3 pass i veckan) med löpning (3 pass i veckan). Har som mål att kunna springa en mil i november (vilket för mig är en utmaning) – då har jag anmält mig till The Tunnel Run här i Stockholm. Är så peppad!! Utöver detta blir det förmodligen någon golfrunda – bara för att det är så roligt!

    Kerstin 2014-09-02 19:57:00
    Svara
  • Målet är 3 pass i veckan. 1xZumba och 1xBodyStep vill jag inte missa, det tredje passet är lite beroende på vad som är tillgängligt i min lilla stad. Det blir oftast spinning eller något styrkepass.
    Gillar blandning, och att man rör kroppen på olika sätt. Tycker det blir roligare så.
    Tack för en trevlig blogg, tittar ofta in för lite inspo.

    Karin 2014-09-02 15:14:00
    Svara
  • Ambitiöst program och verkar som en bra blandning! För mig blir det löpning, bodypump och så ett dressyrpass i veckan. Promenader ihop med maken eller en kompis är också bra, då hinner man prata också!

    Jenny Ågren 2014-09-02 12:52:00
    Svara
  • Tack för att du delar med dig :0)
    Jag har tänkt fråga dig hur du lägger upp din träning dvs antal pass i veckan samt hur du lägger upp kondition, styrka och smidighet.
    Jag själv har en tendens att snöa in mig på bara te x löpning eller bara styrka. Men känner att jag behöver balans mellan kondition, styrka och smidighet.

    Sofie W 2014-09-02 11:16:00
    Svara
    • Svar på Sofie Ws kommentar.

      Hej Sofie, ja jag tror också på en blandning, annars sliter man lätt ut sig. Kör på! 🙂

      Andrea Brodin Engsäll 2014-09-02 21:38:00
      Svara

senaste från Home

Andrea Brodins webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Home
34 kvadrat
Mode
Paulina Forsberg
Hälsa
Foodjunkie
Lifestyle
Josefin Dahlberg
Hälsa
Ida Warg
Mode
Petra Tungården
Lifestyle
Linn Herbertsson
Mode
Pamela Bellafesta
Lifestyle
Susanne Barnekow
Lifestyle
Makeup by Lina
Hälsa
Fannie Redman
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Lifestyle
Elin Johansson
Mode
Fanny Ekstrand
Lifestyle
Sandra Beijer
Home
Andrea Brodin
Lifestyle
Vanja Wikström
Lifestyle
Tess Montgomery
Hälsa
Josefines Yoga
Man
Niklas Berglind
Mode
Chrystelle Eriksberger